FAQ
Wanneer kan ik gebruik maken van de diensten van Wens Oppas Almere? U kunt het hele jaar van onze diensten gebruik maken, behalve in onze vakantie van 31 augustus t/m 19 september 2019. Wat zijn jullie openingstijden? Wij zijn 7 dagen in de week geopend en bereikbaar. Wat bedoelen jullie met een kennismakingsgesprek en is deze nodig? Het kennismakingsgesprek is zeer belangrijk. Zorgen voor een dier, uw dier is erg persoonlijk en daarom moet er altijd een wederzijdse klik zijn. Als u besluit om van onze diensten gebruik te maken gaan wij verder met de details. Wensen van het dier en de klant worden vastgelegd. Voor een gedetailleerd overzicht over hoe en wat wij doen, verwijzen we graag naar: onze werkwijze Hoe zit het met de betaling? Betaling vooraf dmv een bankoverschrijving. Mits anders aangegeven (bijvoorbeeld een spoedgeval) ontvangt u een factuur met een vervaldatum, de factuur dient te zijn voldaan voor deze datum. Verzorgen jullie alleen katten? Nee, we verzorgen ook konijnen, vogels en andere kleine huis (knaag)dieren. Ik begrijp dat jullie een berichtje sturen maar mag ik ook naar jullie sturen tijdens mijn vakantie? Dat mag altijd, graag zelfs. Wij sturen zelf dagelijks of om de dag berichtjes, foto’s en/of video’s via Whatsapp maar u mag ons altijd sturen. Hoe maak ik een afspraak voor een kennismaking? Dat kan telefonisch, via email of Whatsapp. Graag verwijzen wij u naar Contact & Info. Wij proberen de kennismaking te plannen op korte termijn zodat het rust geeft. Hebben jullie hier een opleiding voor? Wij zijn ervaringsdeskundige en ons leven bestaat uit katten/dieren. Daarnaast hebben we de opleiding vakbekwaamheid houder hond en kat en workshop kattengedrag. Voor meer informatie kijk op: opleiding & workshop. Wat gebeurd er als ik vertraging of autopech heb? Geen zorgen, laat het ons weten en wij zorgen gewoon door totdat u weer thuis bent. Moet ik ook extra kilometer kosten betalen? Nee, dit is inclusief.
De meeste katten die buiten zijn, willen naar binnen, en omgekeerd, en vaak tegelijk.
FAQ
Wanneer kan ik gebruik maken van de diensten van Wens Oppas Almere? U kunt het hele jaar van onze diensten gebruik maken, behalve in onze vakantie van 31 augustus t/m 19 september 2019. Wat zijn jullie openingstijden? Wij zijn 7 dagen in de week geopend en bereikbaar. Wat bedoelen jullie met een kennismakingsgesprek en is deze nodig? Het kennismakingsgesprek is zeer belangrijk. Zorgen voor een dier, uw dier is erg persoonlijk en daarom moet er altijd een wederzijdse klik zijn. Als u besluit om van onze diensten gebruik te maken gaan wij verder met de details. Wensen van het dier en de klant worden vastgelegd. Voor een gedetailleerd overzicht over hoe en wat wij doen, verwijzen we graag naar: onze werkwijze Hoe zit het met de betaling? Betaling vooraf dmv een bankoverschrijving. Mits anders aangegeven (bijvoorbeeld een spoedgeval) ontvangt u een factuur met een vervaldatum, de factuur dient te zijn voldaan voor deze datum. Verzorgen jullie alleen katten? Nee, we verzorgen ook konijnen, vogels en andere kleine huis (knaag)dieren. Ik begrijp dat jullie een berichtje sturen maar mag ik ook naar jullie sturen tijdens mijn vakantie? Dat mag altijd, graag zelfs. Wij sturen zelf dagelijks of om de dag berichtjes, foto’s en/of video’s via Whatsapp maar u mag ons altijd sturen. Hoe maak ik een afspraak voor een kennismaking? Dat kan telefonisch, via email of Whatsapp. Graag verwijzen wij u naar Contact & Info. Wij proberen de kennismaking te plannen op korte termijn zodat het rust geeft. Hebben jullie hier een opleiding voor? Wij zijn ervaringsdeskundige en ons leven bestaat uit katten/dieren. Daarnaast hebben we de opleiding vakbekwaamheid houder hond en kat en workshop kattengedrag. Voor meer informatie kijk op: opleiding & workshop. Wat gebeurd er als ik vertraging of autopech heb? Geen zorgen, laat het ons weten en wij zorgen gewoon door totdat u weer thuis bent. Moet ik ook extra kilometer kosten betalen? Nee, dit is inclusief.